středa 17. října 2018

Recenze: dřevěná logická hra od českého výrobce Mamiee

Logická hra Válečky od českého výrobce Mamiee sestává z dřevěné podkladové desky a různobarevných válečků. Úkolem malého hráče je vkládat válečky na podkladovou desku. Hra umožňuje buďto volně improvizovat a nebo postupovat dle návodu a sestavovat různé varianty dle přiložených 28 papírových předloh. V obou případech si dítě procvičuje jemnou motoriku, v tom druhém také rozpoznávání barev a logické uvažování.

Mamiee dřevěná logická hra - Válečky

Valečky od Mamiee máme doma již několik měsíců. Už prvotní reakce našich dětí byla pozitivní - výrobek sklidil radost a ihned podnítil ke hře. Starší dcera se zodpovědně pustila do sestavování předloh, mladší se jí pokoušela válečky loupit a dělat si s nimi vlastní projekty.

I nyní, s odstupem času, je hra využívaná a dětmi oblíbená. Já oceňuji poctivé a trvanlivé zpracování. Dřevo je hezky opracované a zvládá i místy nešetrné zacházení batolete. Líbí se mi také to, že válečky i podkladovou desku lze využít i jiným než původně určeným způsobem. Válečky jsou občas využity pro pro navlékání na provázek či pro stavební činnosti dohromady s dřevěnými kostkami. Na podkladovou desku lze umísťovat např. také různobarevné gumičky, což otevírá další možnosti pro děti i pro větší využitelnost hračky.

Jediné, co nás občas trápí, je schopnost válečků zakutálet se dočasně neznámo kam. Za což ovšem nemůže hra samotná, nýbrž naši malí šotkové :-)

Hra je vyráběna v České republice, z chemicky neošetřeného dřeva, za použití netoxických certifikovaných barev. K nákupu lze využít eshop výrobce Mamiee, kde je k dostání nejen tato hra, ale i další originální dřevěné hry od téhož výrobce.